salam semua..

munajatku..padaMU Tuhan..
Ampuni dosa ku masa silam..
sempurnakanlah kehidupanku..
murahkan rezeki dengan nikmat MU ..
jadikanku hamba bertakwa..
Tiang Iman untuk AGAMA..

Rabu, 28 April 2010

Peperiksaan Kenaikan Pangkat

28 & 29 Apr 2010 adalah hari yang penting buat diriku..Exam yang menentukan kerjayaku di dalam  perkhidmatan TUDM,yang mewajibkan aku lulus bagi dinaikkan pangkat setrusnya iaitu KPL U.. Di dalam kesibukan dengan kerja2 di pejabat yang begitu membebankan setelah balik bekerja dari cuti isteri bersalin selama 2 minggu meyebabkan sedikit tertekan..Buku nota dan segala rujukan  tidak sedikit pun lagi aku sentuh untuk mentelaah. Namun, aku yakin dengan izin ALLAH aku mampu menempuhnya.

Aku akan buat yang terbaik untuk diriku dan keluargaku yang tersayang..Ini masa untuk aku study sikit-sikit bagi memperingati segala yang dipelajari sebelum ini..

"Sesungguhnya kejayaan hari esok bermula pada hari ini..Kebahagiaann ilmu pengetahuan itu bersifat tetap, keagungannya kekal, namanya selalu dikenang; sedangkan kebahagiaan memiliki harta akan lenyap, keagungannya akan hilang dan namanya segera dilupakan.."

Tiada ulasan: